måndag 13 december 2010

Ensamma

Nu är det bara jag och Lisen hemma. Stackars Teddy körde vid 6 imorse, och är fortfarande påväg. Det gjorde ont i hjärtat imorse när vi sa hejdå. Men det är kanske nyttigt att vara ifrån varandra lite. Få sakna varandra. Men stackars honom som inte kommer få träffa Li på hela veckan. Nej, får se till att sysselsätta mig så att tiden går fort. Amanda ska ju vara inneboende, men hon har ju skola med. Tack och lov för att Carro kommer hem inatt, så jag kan få träffa henne imorgon! Denna veckan har jag verkligen märkt vilken skillnad hon gör när hon är hemma, man har ju alltid någon att prata med, och att gå dit tar max 5 minuter! Nej, så det är ju alltid något positivt!

Jag och Li har mysmorgon här hemma. Men nu börjar jag bli rastlös! Ska nog ta och städa av här hemma. Det är så mycke roligare när det är fint omkring en hemma. Ska kolla lite på inredning till Lis rum också. Funderar på att börja på det nu i veckan. Det om något är sysselsättning! Och man får väl passa på när det är någon som kan passa Li de stunder det behövs!






Finaste älsklingen min. Så stor tjej nu!

3 kommentarer:

  1. Va roligt! M föreslog Leia någongång under de sista veckorna av graviditeten och då var det bara en Leia efter den kvällen :)
    Hur gammal är Li?

    SvaraRadera
  2. Leia är 8 månader imgn den 14e. Kom den 14 april, 10 dagar innan bf precis som mamma sa :)

    SvaraRadera
  3. Så du är ensam hemma nu? Min man åkte oxå iväg från oss när Wilda var i den åldern. Hela 2 veckor var han borta. Ush.. Aldrig mer

    SvaraRadera