fredag 10 december 2010

Fredagsmys

Idag har vi haft fredagsmys för hela slanten. Käkat korv och kollat på film. Kvällen fortsätter med mys då Angelica är på ingång. Blir att kolla på idol och äta massa gottis. Stackars Teddy ska ju jobba, men vi här hemma gör det bästa av saken. Imorgon har vi honom hemma, så vi tar igen mys med honom då. Amanda kommer sova här inatt. Hon måste ju också få chansen att mysa med oss. Li är ju nog den hon vill mysa med, precis som alla andra. Li har fått på sig sin tomtepyjamas efter dusch nu ikväll. Önskar att jag med kunde ha på mig en heldräkt i tomtestuk. Men tror jag sätt ganska fjantig ut :)

2 kommentarer:

  1. det var otroligt mysigt med fredagsmys :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vill bara säga att du har ett fantastiskt fint namn på din dotter :) Jag har bestämt för längesen att blir den en dotter till en dag, så ska hon få heta Li :) Nu har jag en Leia. Hihi! KRam

    SvaraRadera