torsdag 9 december 2010

Ensamtid på fel sätt!

Fortfarande ingen dator, men min älskade syster har lånat ut sin över natten! Bättre syster går inte o hitta!

Ännu en vecka som kommit o gått, imorgon är det fredag, igen! Teddy jobbar fredag- lördag, så imorgon får jag finbesök av Angelica! Idolmys för hela slanten! Skönt o slippa vara ensam, det är jag tillräckligt. Nästa vecka kommer inte bli rolig. Teddy ska iväg på jobb, hela veckan. Känns inget vidare, men efter de är han långledig, förhoppningsvis! Ska bli så mysigt att ha honom hemma. Skönt för honom med. Han missar så mycke med Li just nu, och det gör lite ont i hjärtat att tänka på. Jag har ju turen att få spendera 24/7 tillsammans med henne. Lyckans mig. Våran lilla tjej är fortfarande vaken och hur pigg o glad som helst! Stora tjejen. Har jag tur sover hon bra inatt med. Har haft underbara nätter nu, och så får det gärna fortsätta!

Eftersom Teddy är hemma ikväll ska jag spendera lite tid med honom nu, inte bara sitta här!
Längtar tills på tisdag, då kommer Carro med familj hem. Skönt! Behöver prata av mig lite. Är så rastlös efter en vecka utan henne, haha.

1 kommentar: