torsdag 16 december 2010

Äntligen!

Nu har jag äntligen min stora älskling hemma hos mig igen. Li blev så jäkla glad av att se honom, jag med såklart! Stackarn har kört i över sju timmar i snökaos för att komma hem. Men hemma är han, och nu släpper jag inte iväg honom igen, på länge länge! Vi har haft myskväll dagen till ära. Bakad potatis med kyckling o grönsaker, gottis o mys. Lillfisen somnade vid lite i tio idag igen. Det kanske vänder nu? Behöver kanske inte hålla henne vaken till 11-12 om kvällarna för att få henne o sova en stund längre om morgonen. Hoppas! Nu ska jag bestämma mig för vilka skor jag ska beställa. Teddy röstade på numer ett, och jag hade faktiskt tänkt mig dom från allra första början, så jag får se. Men det finns ju sååå många snygga! Numer tre är egentligen mina favoriter (precis som dina Johanna) men fy så dyra.. Får se om man kan övertala herrn, för då blir det dom!

Imorgon blir det till att mysa här hemma, ta igen förlorad tid! Helgen är fullbokad och det stressar mig lite. Men på ett eller annat sätt ska vi nog få ihop det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar