torsdag 16 december 2010

Hjälp!?

Jag behöver hjälp! Eftersom det älskade odjuret (Kenzo) här hemma är glad för att tugga på skor, måste jag nu ha ett par nya, varma vinterskor! Men jag kan inte bestämma mig för vilka! Jag har suttit hela kvällen och velat fram och tillbaka, men jag kan verkligen inte komma fram till vilka! Så, har du 2 sekunder över skriv en kommentar om vilka skor nedan som är absolut snyggast!






Jag skulle så gärna vilja beställa ett par uggs till Li med, men fy så dyra dom är! Med tanke på att hon endast kommer kunna använda dom ett par månader får det vänta till nästa år. Då kommer hon ha lite mer glädje utav dom, då hon förmodligen kommer kunna springa omkring och busa i snön!

2 kommentarer:

  1. sjuuuukt svårt! Jag gillar nr 2 och nr 4 mest!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar nr 3 mest, sen 4 och 5:) Ser varmast och bäst ut också;) Saknar dig min gulleunge! Nu är vi ialf i samma land:) Ses snart! Massa kram!

    SvaraRadera