söndag 28 november 2010

Nytt koncept

Jag tror det är dags för att städa lite här i bloggen. Jag vill ha en positiv blogg, där jag skriver om det faktiskt helt underbara livet som mamma, om Li, hennes framsteg och sådant som vi gör, önskar oss och liknande. Självklart är vissa tider tuffare och det är lätt att falla in i gamla mönster då man bloggar om "idag gick vi upp tidigt, sedan.... sedan.... sedan..." Ja, ni fattar. Jag tycker själv att det är ganska ointressant att läsa samma sak dag ut och dag in. Vårat liv är kanske inte det allra mest intressanta alltid, vissa dagar går vi ju inte ens utanför dörren. I Tyringe händer det inte mycket, det kan vi ju vara överens om. Men denna bloggen ska följa mig och Li sålänge jag vill. Jag hoppas kunna titta tillbaka hit när jag vill, och minnas allt vi gör, och allt som händer nu. Jag hoppas minnas allt om 10 år, men det är nog bara till att inse fakta, det är omöjligt. Jag vill dokumentera så mycke det bara går, både positivt och negativt. Och förändring mår man väl inte dåligt av? :)

2 kommentarer:

  1. Jag följer dig oavsett om livet som mamma är jobbigt eller helt enkelt bara underbart.

    :)

    SvaraRadera
  2. Och det för att du är en helt underbar vän <3

    SvaraRadera