fredag 26 november 2010

Fredagsmys

Angelica ringde och väckte mig imorse. Jag var helt yr och visste knappt vart jag hade häcken. Då var klockan nästan halv elva. En fin natt var de inatt med andra ord. Li är rolig hon. Varannan natt är hemsk, varannan helt underbar. Konstigt det där. Iallafall. Jag gick upp och drack kaffe. Sen slängde jag ihop en pastasallad med kassler och feta ost. (Nu lät det som att jag var Per Moberg typ, men nej, så groteskt slängdes den inte ihop) Sen hade jag och Lisen lite mys, käkade och så. Vid halv ett, ett var Angie här. Vilken fiiiiin mage! Så rund och hård och söt. Haha. Känns knäppt när jag tänker på att jag såg ut exkat sådär för snart 5 månader sen. Då vantrivdes jag. Men nu, idag när jag såg vad fin hon var saknade jag det. Man blir lite knäpp när man träffar någon som är gravid. Jag tycker att det är fruktansvärt fint med en kvinna som är gravid. Hon har en speciell utstrålning. Angelicas lilla flicka ville inte röra sig alls för mig idag :( Men någon gång hoppas jag på att få känna henne innan hon tittar ut. Åh, Li låg i min mage sådär som Angelicas flicka ligger i hennes. Nu är Li stor. Det är bara sitta eller stå (med hjälp) som gäller. Ligga ner är det värsta som finns. Om det inte är på mage, för då kan man ju rulla runt!

Nu ska jag titta runt lite här, läsa en o annan blogg kanske. Får se vad som händer ikväll. Tiden räcker inte till längre. Jag hade kunnat planera för flera veckor framöver. Men jag orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar