onsdag 24 november 2010

Paket

Idag började dagen här hemma betydligt senare än vanligt. Klockan 10.40 kollade jag på klockan och fick en mindre chock! Li är ju min väckarklocka, vaknar inte hon så vaknar inte jag, that's it! Jag reste mig ur sängen och tittade på Li som låg i sin säng. Hon möter mig med världens leende! Bättre start på dagen går inte att få! Som vanligt bytte vi blöjan, startade kaffe och tittade på tv. Vid middag gick jag ut för att hämta in posten, och YES! Korten jag skickade in för framkallning i slutet av förra veckan hade kommit! Så 100 småkort och 6 förstoringar, alla på Li sattes idag in i ramar och pryder nu vårat vardagsrum. Inte alla 100 såklart, men en del utav dem! Julklänningen jag vann ifrån Tradera kom också idag, plus en liten napp från Bambino! Grädden på moset var ändå när jag såg att Vi Föräldrar också var med ibland all reklam! Så idag har jag och Li pysslat med kort och läst tidning! En helt underbar tisdag med andra ord. Imorgon ska vi in till stan för att umgås med Amanda (moster) Blir väl till att fika och titta i lite butiker. En mysig dag imorgon med alltså! Nu är klockan påtok för mycke idag med, men så är det när man vill ha lite egentid efter lillfisen somnat, vilket hon idag gjorde väldigt sent. Hon kämpade länge för att hålla ögonen öppna, men till slut gick det inte längre. Så nu ska jag gå upp och göra min älskling sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar