söndag 19 december 2010

Känslor

När vi tittade på musikhjälpen innan ikväll trodde jag att jag skulle bryta ihop. Vi satt och åt en så god kycklinggryta när dom släpptes ur buren. När dom sedan visade klipp från veckan som gått kunde jag inte fortsätta äta. Gud, jag är så känslig. Speciellt när det gäller barn. Jag kan inte föreställa mig i min vildaste fantasi hur någon kan göra så mot barn, det finns bara inte. Jag önskar att det fanns så mycke mer man kunde göra än att skänka lite pengar. Skjuta varenda svin som handlar med barn på ett eller annat vis. Det är så förbannat hemskt och orättvist! Sen visads det en film på trean, kommer inte på vad den hette, men det var om en kvinna som inte kunde få barn. Det skulle nog vara en drama/ komedi, men bara tanken på att någon som vill ha barn inte kan få det! Usch. När man blir mamma förändras hela ens värld med ens bebisen kommer. Jag har alltid varit en känslig person. Inte utåt. Nu är det helt sjukt. Jag gåter för allt. Usch, jag måste lära mig bita ihop, annars kommer mina känslor äta upp mig inifrån!

Känslor som aldrig kommer svalna är känslorna för min älskade Li. Hon ger mig glädje varje dag. Sover hon för länge vill jag väcka henne och pussa på henne! Jag gör allt för att få henne o skratta, kittlar henne på magen och låren, där hon är kittlig mest! På senaste tiden har hon börjat bli så kittlig under fötterna, och det tycker hennes mammi är så kul :) Mitt lyckopiller, Li. Hela min värld!

Min pajas.
Hon har börjat showa direkt kameran kommer fram!

Tramsig morsa som tar kort hela tiden!

Charmtroll <3

Finast i hela världen!

Min stolthet <3

2 kommentarer:

  1. Ja, Martin ska gå hemma minst ett halvår :)

    Jag är ganska känslig när jag tittar på tv. Men jag kan lätt äta och prata om precis allt samtidigt. Det kommer med jobbet ;)

    SvaraRadera