måndag 20 december 2010

Fantastisk dag!

Jag har då haft en helt underbar dag idag! Började dagen vid tio tiden, då damen här hemma ville gå upp. Passade mig perfekt, då jag somnade vid 3 inatt. Låg o vände o vred mig, när jag hörde tidningsbilen vid halv 3 inatt blev jag så stressad. Men tillslut somnade jag ju trots allt :) Vid halv ett fick vi finbesök! Johanna har äntligen kommit hem från Israel! Så vi fikade på bullar, drack kaffe och te! Helt underbart att bara kunna sitta i soffan o prata. Veta att hon är hemma, om än bara för ett litet tag! Med andra ord, jag hade inte kunnat ha en bättre eftermiddag! Vid 6 var vi bortbjudna på middag hos Lindha, Amanda och Andreas. Blev smarrig kycklingwook! Vi har alltid lika mysigt när vi är där borta. Åh, tänk att vi har så fina vänner, och bara tanken på de gör mig varm i kroppen! Nu är det bara min andra Johanna som saknas. Hoppas att månaderna går fort nu till sommaren då hon äntligen kommer hem!

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra! Imorgon hoppas jag vi får hem sakerna vi beställde från http://www.houseofhedda.se/ Sen är allt klappat och klart inför julafton!

Nu är jag så taggad på att börja på Lis rum med föresten. Vi har så många fina saker dit nu! Prinsesstavlan Li fick av sina killar Liam och Noah kommer bli sååå fin där inne med!

Jag är så lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar