torsdag 18 november 2010

Torsdag kväll

Dagen har varit bra. Li är sitt vanliga jag igen, kanske lite gnälligare, men det är förståligt när man inte sover som man ska! Jag har proppat henne med så mycke mat det bara gått idag, så jag håller tummarna för att få sova inatt. Guuud vad skönt det hade varit. Det är galet vad kroppen vänjer sig vid dålig sömn snabbt. Jag är dödstrött direkt jag vaknar såklart, men sen är det okej. Tänk er själva, att inte få sova en hel natt på nästan 5 månader. Det tar på kroppen. Men Li är som bensin, jag behöver henne för att orka.
Idag har vi inte gjort många knop. Vi har haft mysdag, (som varje dag). Teddy har installerat pelletsbrännare, så jag och Li har varit själva mest. Jag har tagit en massa kort på henne med våran nya kamera, som är så jäkla bra! Jag hatar att vi inte hade någon bra kamera under Lis första månader. Men det tar jag igen nu. Jag ska dokumentera varje dag i bilder, och sen skicka in dom och få dom på kort. Jag skulle kunna tapetsera varenda vägg här hemma med bilder utav Li! Snart ska jag börja fixa hennes rum, det kommer bli så kul!

Min mobil är fortfarande efterbliven. Jag ångrar mig fruktansvärt mycke att jag valde en äcklig Sony Eriksson. Ska aldrig mer ha det efter denna! Och föresten, jag vet inte om ingen har kommenterat mina inlägg här i bloggen innan, men jag hade iallafall glömt att fixa några inställningar.. Det hade varit mycke roligare att blogga om man fick kommentarer.. Och Johanna, du sa att du inte kunde kommentera. Jag tror jag fixat de nu, så hojta till om fallet är så! Nu ska jag lägga mig. I helgen ska vi kolla nya bilar. Vi har fått svar på hur mycke pengar vi får för den gamla bilen. Vi fick mer än vi trodde, YEY!

1 kommentar: