måndag 15 november 2010

Mysmorgon med en sjuk fis

Trots att Li vaknade med 40,2 (!!!!) graders feber är hon världens goaste unge! Hon är så trött i sin lilla kropp men ändå anstränger hon sig för att ge sin mamma ett fint litet leende. Idag är hon riktigt dålig. Min stackars lilla bebis är så varm i sin kropp, till och med i munnen. Men natten var okej ändå. Hon fick mat vid lite över två, sen sov hon till halv sju ungefär. Då tog jag tempen och den var på 40, 2 grader. Stackars liten. Hon är alldeles röd i sina små ögon. Men morgonen var himla mysig ändå. Amanda var här till kvart över 9, sen tog jag på Li pyjamasen, bäddade ner henne i vagnen och traskade ner till byn tillsammans med världens finaste vän, Carro. Där joinade Dadde oss på en god frallefrukost och kaffe! Det är såna små stunder som gör livet värt att leva. Det var skönt att promenera och sedan sitta en stund och små prata. Så jag är på toppen humör och Lisen sover så gott i sin vagn fortfarande. Jag tänkte kolla på Sex and the City 2 nu medans jag har en lugn stund. Får passa på när pappa Teddy sover. Han är måttligt intresserad av min SATC nojja! Vi hörs kanske senare, alla vänner och kanske ovänner som läser bloggen UTAN att lämna en enda liten kommentar! Skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar