fredag 21 oktober 2011

Mardrömmar o vaskbad

Inatt har jag sovit 10 timmar! Var så trött att jag stupade i säng 21.30 när Teddy åkte till jobbet! Drack mitt kaffe i vanlig ordning o kollade på Sex and the city! Lite över ett vaknade jag av hemska mardrömmar! Kunde knappt andas o hade panik! Startade tv:n en stund o somnade med den på! Jag hatar mardrömmar, mina är alltid så jäkla verkliga! På något vis smyger alltid sig drömmar om bränder in. När jag vaknar är jag hundra på att jag känner rökdoft i luften! När jag väl somnade om sov jag gott hela natten. När Li väckte mig hade hon bajsat ner hela sig själv! O som grädde på mosen hade v INGA våtservetter hemma! Efter vällingen gjorde hon en repris, så det blev vasken igen! Nåja, nu har jag lagt lillan, men hon ligger fortfarande o traggar i sängen. Senare blir det en tripp till lokalen för min o Tedys del. Li leker med faster (Lelly som Li säger) under tiden! Hoppas ni får en fin helg, det ska vi ha!

1 kommentar:

  1. Hejsan :)
    Nej vi har inte tittat kön denna gång.
    Gjorde juh det med Alicia (mest för att det var praktiskt och för att vi var föör nyfikna) Nu vill vi testa hur det är när man inte har en aning :p

    Hur mår ni ?

    Kram

    SvaraRadera