torsdag 20 oktober 2011

Ljusa stunder

Idag har jag omgivits av kära vänner! Angelica och finaste lilla Heidi kom i förmiddags med frallor och glatt humör! Spenderade många timmar vid köksbordet, soffan och på golvet tillsammans med våra småtjejer! Dom är verkligen roliga ihop! Li ska pussa o klappamHeidi mest hela tiden, o Heidi härmar Lis alla ljud o tittar på henne med stora ögon! Tänk så kul dom har ihop nu, o om några månader...år? Min partner in crime avlöste Angelica o kom över på en kopp kaffe! Avlöste henne gjorde sedan Johanna och Kenneth! Vid 5 blev vi ensamma här hemma igen, men endast för en kort stund. Teddys far entrade hemmet för att fixa allt som måste fixas innan huset kan läggas ut för försäljning! Vi är aldrig ensamma här hemma längre! Men det är väl sådant man får ta ibland. Längtar tills vi ska flytta.... Dock ficknjag ett tråkigt sms idag. Hon som bor i lägenheten nu får antagligen inte tillträde till sin lägenhet förns efter nyår!!! Gaaah! Innan var det nämligen sagt att vi skulle få flytta in i December, INNAN jul, men nu verkar vi få vänta! Jag vill ju julpynta! Har för fasen längtat efter jul sen augusti!!! Ja, det är sant! Nu kommer vi få leva i flyttkaos utan julpynt i år! Usch, vilket bakslag!

Nu måste jag sova! Ska på livsmedelshanteringsutbildning imorgon! Klockan ringer 6.15 så måste verkligen sova nununu! Trist då att jag vet att jag inte kommer somna. Likadant varje kväll. Kan inte somna. Och jag vågar verkligen inte ta insomningstabletter, dels inte förvatt jag är ensam med Li på nätterna, dels inte för att jag inte vill vara groggy hela dagarna! Har provat par gånger förr, men fy så kass man mår dagen efter!



1 kommentar: