torsdag 30 juni 2011

Varning för bajs!

Ojojoj vilken morgon! Den började lugnt och skönt vid 9, välling, kaffe och lite nyhetsmorgon! Mornarna här är underbara, älskar varje sekund av dom! Sen badade Li praktiskt taget i Kenzos vattenskål! Vatten i hela hallen, Li täckt med hundhår, dyngsur från topp till tå! Skitkul, världens grej tyckte hon! Ett bad i vasken blir skitbra tänkte jag och sliter av lilla fröken blöjan, som var FULL av bajs! Fattar inte hur jag kunde missa det (läs: det stank!!!) Så, med hela mitt linne, armar och lisens rygg full med poop försöker jag bada bort det i vasken! Med en ligist är det svårt, speciellt när hon ska riva ner allt i hennes väg, men vi lyckades! Lite lufttorkning på altanen gjorde fröken glad! Jag passade på att hänga en maskin tvätt utomhus, med viss "hjälp" från Li= jag hänger, hon drar ner. Haha. Jag blir så full i skratt av alla hennes påhitt! Kenzo är hennes följeslagare och dom är så fina ihop! Hon kryper, han springer efter och kollar så att allt går rätt till. Min underbara fina familj, det gör ont i hela kroppen så mycke jag älskar dom! Det är läskigt hur fort allt utvecklas. Jag minns inte vem jag var innan jag fick Li. Vad gjorde jag om dagarna då? Vad var det som fick mig att orka gå upp på morgonen? Jag är så tacksam för det jag har!

Nej, nu får jag stänga ner här. Li läser tidningen nu, och tydligen kan man äta den också! Lilla älsklingen <3

1 kommentar:

  1. Ang vad man gjorde innan man fick barn: Ja va i helvete va mycket tid man hade!!! Hihi!
    Haha och kan man va känslig när man har barn, bajs och kräk lite överallt. :)
    Förresten va var det för vovve ni hade? Kram

    SvaraRadera