söndag 26 juni 2011

Midsommarhelg

Midsommarhelgen kom, och den gick! Det har varit en perfekt helg med underbara vänner, spel, god mat och dricka! Trots att vädret inte var perfekt så var våran fredag- lördag det. Kvällen slutade klockan fyra lördagmorgon efter mycket om och män. Fick väcka den sista som somnat på soffan och snällt be denne att gå hem, haha. Det blev några extra personer dom sista timmarna, men det är sånt man får ta när man bort i en liten håla där alla vet vad alla gör! Men lika glad är jag för det. Lördagen spenderades med Lasse, Angelica och Heidi. Dunderfrukost sen lite mys och kortspel. Vilka fina vänner <3

Idag var vi på kalas hos mina syskon som båda fyller år i veckan som kommer. Det blev fika med släkten sen grillning med familjen, gott och mysigt! Nu ikväll har jag haft bästa Carro på besök. Det är alltid lika kul och träffas och det finns alltid lika mycke och prata om! Speciellt nu! Mer kan jag inte säga. Jo, håll tummarna :)

Nu ska jag hänga lite här i soffan, ensam. Min lilla tjej hade 40,3 graders feber innan idag. Så jag hoppas att en god nattssömn kan få henne på fötter tills imorgon! Jag ska lägga in alla våra en miljoner bilder på datorn och sen slänga upp lite bilder på våran skatt och midsommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar