onsdag 29 juni 2011

Onsdag

Igår, fast för exakt ett år sedan var Li beräknad att komma till världen! Lilla damen var redan så efterlängtad att hennes mamma höll på att spricka, och gick på nålar hela dagen! Jag visste att chansen fanns att hon kunde stanna i magen flera veckor till, men hoppet övergav mig aldrig! Eftersom mamma gick över en vecka med mig och mina syskon hade jag väl "anlag" att gå över tiden! När den 28 Juni blev den 29 var jag otroligt deppig! Jag var så tjock och värmen höll på att ta dö på mig, jag ville inget annat än ha ut lilla bullen! Om 9 dagar fyller Li ett år! Jag blir alldeles pirrig i magen bara av att tänka på hennes ett års dag! Jag vill att den blir perfekt, även om det kommer vara vilken dag som för henne! Vi har börjat handla till hennes kalas, och har en paket kvar att köpa! Den paket som kommer vara mest betydelsefull, och den jag vet att loppan kommer älska mest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar