tisdag 11 oktober 2011

Revolutionerande

En dag då inget vettigt blivit gjort har passerat! Vi har inte ens varit utanför ytterdörren om jag ska vara ärlig! Riktigt höstväder har Tyringe bjudit på idag, regn, blåst o kyla! Tände en massa värmeljus när det började mörkna, det bästa med hösten är enligt mig inn
emyset, ,ed alla ljus, filtar o värmen (som vi idag saknade när vi gick upp, sviiiinkallt!) Dagen förgylldes med ett besök av bästa Frida! På senaste tiden har vi varit duktiga på att ses!

Jag har med andra ord inte så mycke vettigt att säga idag! Tänkte isället tipsa om världens bästa produkter för håret! Jag har alltid haft problem med frissiga toppar och poröst hår! Sen jag började använda mig av Revlons färgbomb och Moroccanoil har mitt hår blivit mjukt och glansigt! Färgbomben innehåller pigment som håller blont hår blont och mjukt. Nu slipper jag de gula tonerna för alltid, för jag kommer aldrig sluta använda det! Och moroccanoilen luktar som drömmar och gör håret glansigt o fint! Jag är helt förälskad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar