söndag 9 oktober 2011

Helgen

Varför känns fredagen så nära måndagen med måndagen så långt ifrån fredagen? Hur skönt hade det inte varit med helg i veckorna o viceversa? Haha. Drömma går väl, men den som kom på det borde skjutas ;)

Våran helg har bestått av arbete i lokalen! Har hunnit måla de flesta cäggar en omgång, golvet i försäljningsdelen är lagt och avlopp/ vattenrören är dragna och färdiga nu! Vi kommer så himla långt när vi är där allihop! Li har världens bästa moster som passade henne igår, TACK!!! Vi har fått lida en del med kan jag lova! Jag råder alla att aldrig tapetsera med microlit (?) duk! Jag har aldrig fått så ont på huden någonsin. Det kliar, bränns och svider! Men nu är skiten klar o jag kommer då aldrig beblanda mig med det igen! Haha.

Nu tänker jag avsluta här med att berätta hur sjuuuukt mycke jag längtar efter att flytta! Med lite tur kommer vi kunna flytta redan i början av december istället för förste januari! Ah ma gad så skönt det hade varit!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar