onsdag 12 oktober 2011

Gnäll o skryt!

Min lilla loppa har vart på bättre humör idag, iallafall på förmiddagen! Efter vilan var hon i stort sett tillbaka till samma pip o gnälltjej som de varit efter hon blev sjuk! Jag håller på att bli galen, Li likaså! Hon har börjat med en ny grej nu, som jag först skrattade åt när hon börja! När hon blir sur dunkar hon huvudet! Hon dunkar allt, soffan, soffbordet, golvet o väggar! Lägger sig oftast plattfall på golvet o vrålar! Hur fan vänjer man bort ett sånt beteende? Blir man arg blir hon arg, tar man upp henne får hon ju som hon vill o blir helnöjd o allt är liksom glömt! Idag gjorde hon det när Teddy o hon var o handlade! Jag vill verkligen inte att Li blir betraktad som en bortskämd unge som skriker när dom inte får som dom vill! Jag gissar på att det bästa är att ignorera så kanske det "växer" bort?

Nu har det blivit nog med gnäll, blir deprimerad! Samtidigt som lus är en surpuppa ena sekunden är hon världens goaste andra sekunden! Hon är så rolig ju! Härmar allt man säger, pekar o vet exakt vad hon vill! Smart är hon med, tar våra mobiler o ska sätta i laddaren! Hon drar med sina små fingrar o låser upp vilken mobil som helst, går till skafferiet, pekar o säger - kaka! Haha. Världens duktigaste lilla tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar