tisdag 20 september 2011

Bak, bula och hemsida!

Vill börja med att stolt presentera Cafe Duos hemsida (som är under uppbyggnad) Kika in på www.cafeduo.se

Som ni kan läsa er till kommer vi "blogga" lite om tiden nu innan vi öppnar. Lite renoveringsbilder och annat smått o gott kommer förhoppningsvis dyka upp där med tiden, agom tiden finns! För nu börjar det verkligen hända ett o annat där nere. 2 väggar har idag rests, och golvet är klaaaaart! Äntligen, detta eviga dilemma. Nu ska det visserligen målas med, men jag håller verkligen tummarna för att inget kan gå fel där. Vi har verkligen det bästa teamet av nära o kära som gör detta möjligt. Jag kan inte tacka alla nog! Massa kärlek till er!

Jag själv har inte satt min fot nere i lokalen idag. Har haft hemma mys med Li hela dagen. Stackars liten blev totalt nersprungen av Kenzo i morse. Pang in i bordsbenet, och upp dök världens största bula, knall blå! Jag har aldrig sett en så stor bula, som en golfboll! Ringde lillans farmor o fick order om att komma ner till vårdcentralen! Inget att göra åt bulan, men en titt kändes skönt att göra. Hon har varit lite slö hela dagen, men vem blir inte tagen av något sådant. Vi har haft hemmamys bara vi, bakat kanelbullar på ett nytt sätt, med philadelphia! Jättegoda bullar som tog en herrans lång tid att göra, men det var kul! Kökstjänsten fortsatte med soppkok. Älsking kom hem vid halv 9. Saknar honom verkligen, vi hinner aldrig ses. Han hinner bara vakna, sen direkt ner o bygga. Men jag är tacksam, absolut, jag hade inte klarat det. Nu ska jag kolla sena sändningen av Idol!
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar