fredag 8 juli 2011

Ett år av lycka

Året som passerat har varit det absolut bästa i mitt liv. Sedan dagen för exakt ett år sedan har jag varit lycklig varje dag. Allt har inte alltid varit guld och gröna skogar, men varje dag har varit underbar och gjort mig till den jag är idag. Jag har fått tillbringa varje dag med den finaste tjejen i hela världen. Hon skänker mig sådan glädje att det gör ont i mitt hjärta bara av tanken. Tänk att just hon låg där i min mage i 9 månader och 10 dagar. Men nu har hon funnits hos oss ett helt år. Det bästa året i mitt liv. För exakt ett år sedan låg vi på Helsingborgs sjukhus med en nyfödd, perfekt liten flicka i våra armar. Li, du är det bästa som hänt oss, och vi älskar dig mer och mer för varje dag som går. Hur det nu kan vara möjligt att kärleken bara växer och växer.

Vi har haft en underbar dag med sång, paketer mys och bus. Får skriva mer om det en annan dag och lägga upp lite bilder, för idag orkar jag inte. Det är något med kameran med, så det går inte att lägga in bilder. Men den som väntar på något gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar