tisdag 5 juli 2011

Soliga tisdag!

Här hemma vaknade vi till liv vid 10 tiden idag av att odjuret på nedanvåningen skällde som en tok. Tur var kanske det annars hade vi kanske sovit än! Natten var bra, som vanligt! Jag hade lite svårt att somna, men det är inget ovanligt! Igårkväll tog jag tag i ett fotoalbum som jag börjat på till Li. Jag klistrade in ultraljudsbilder och inbjudningskortet till min babyshower blandannat! Inget får missas. Jag började skriva med en fin silverpenna, som tillslut gav upp! Den finaste sången i hela världen skrev jag in: Kärleksvisan! Jag tycker den är fantastisk, och varje gång jag hör den blir jag alldeles gråtfärdig! Självklart ska den vara med i Lis bok!
Nu ska jag ta och fixa till oss här hemma! Smöja in lillan med solkräm och klä på mig något anständigt. Får försöka leta fram någon gammal bikini eftersom min leverans ifrån Nelly FORTFARANDE inte kommit! Sjukt dåligt när det står 1-3 leveransdagar och jag beställde grejerna i.... tisdags måste de varit! Jaja, nu ska vi  cykla bort till Carro för lite skönt sommarhäng och bad!


En gammal bild på min böna då olika miner gladeligen visades upp! Några fagrare än andra, haha!



1 kommentar:

  1. så himla sött med två små tänder som sticker fram! =)urgullig bild

    SvaraRadera