söndag 10 juli 2011

Juli helg

Nu har sista helgen innan Teddys semester passerat i ilfart, precis som alla andra helger. Vi har hunnit med en massa. Som sagt fyllde ju Li år i fredags, då var här folk till och från hela dagen, och igår hängde vi ute i det fina vädret, solade och badade. Li badade med mig i den "stora" poolen (som inte alls är stor egentligen) och körde en massa på sin fina nya BobbyCar! Hon fick så mycke fina presenter av alla, och än är det ju inte ens slut eftersom vi har kalas för henne på lördag! Måste börja baka allt som behövs nu, och bestämma vad de ska vara för tårta!
Men tillbaka till denna helgen som nu varit. Igår var vi på 70 års kalas hos min farfar. Jag hade gärna varit hemma, men det finns ju måsten, och jag hade blivit besviken om dom struntade i Lis kalas bara för att dom inte orkade. Så, där var vi igår, käkade exotisk planka mm, sen åkte vi hem vid 10 tiden. Idag har Carro varit här och vi har fixat en massa inför framtiden och liknande. Spännande, men hemligt! Nu orkar jag inte vara ute i värmen mer, så vi pausar inne. Li kryper runder som en tossing, försöker sno datorn ifrån mig och knappa på tangenterna som vanligt. Ett under att jag ens fått ihop till detta svamlet ovan! Nu är hon asförbannad så I have to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar