måndag 21 februari 2011

21 Februari

Sitter just nu hemma i soffan. Täcket har jag på mig, för här är så himla kallt! Vindarna har verkligen vänt i lilla Tyringe, och det blåser rätt in genom ytterdörren i stora hallen, vilket resulterar i ett svinkallt tv rum! Fy katten, nu hade det suttit fint med lite vår. Helgen var ju helt underbar gällande vädret. Vi hann med en tripp till Köpenhamn och Hellerup. Vi tittade på helt undernara hus, och drömde oss bort, både jag och Teddy! Liknande hus har jag aldrig sett i Sverige! Hade jag vunnit 100 miljoner hade jag utan tvekan köpt ett hus där!

Jaja, drömma kan man alltid! Veckan har gått fort, för fort! Teddy har varit hemma hos oss hela veckan, och det har varit så skönt! Li har verkligen trivts med sin pappa hemma! Och jag har fått gå och lägga mig tillsammans med min kärlek varje kväll. Det är lyx för oss, tro det eller ej. Innan ledigheten var han ledig tre dagar på en hel månad. Så en vecka tillsammans var precis vad vi behövde. Nu längtar jag till nästa semester, vilket kommer inträffa i sommar!

Li växer så det knakar. Kryper gör hon inte än, men står på alla fyra gör hon! Så söt med lilla rumpan i vädret. Hon har förstått att om man är en stor tjej sover man hela nätterna. Nu går hon och lägger sig mellan 21-22, och vaknar vid 9-10 första gången! Det är så underbart skönt att slippa ränna ut och in ur hennes rum för att mata/ stoppa in nappen flera gånger under en natt. Det gör ju också att jag orkar gå upp vid 7 för att hinna träna innan hon vaknar med! Just nu flyter allt på så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar