tisdag 22 februari 2011

Klädpaket

Idag har jag hämtat ut ett klädpaket till Li, och ett till mig! Lis kläder beställde jag på Ellos hemsida. Ärligt talat visste jag inte riktigt något om deras kläder innan jag beställde, men testade ändå. En sak kan jag konstatera, de är STORA i storlekarna! Kläderna jag beställde i storlek 74 (som Li har nu) var gigantiska! En vårjacka beställde jag i storlek 80, och jag HOPPAS hon hinner växa i den tills det blir lite varmare! Men kläderna var självklart så himla fina! Mina kläder från HM, var underbara! En svart byxdress, skor och ett par fantastiska byxor (som var liiite lite tighta) kommer jag kunna knäppa utan problem snart eftersom jag tränar mina 3 dagar i veckan!

Li behövde lite mat så det blev till att handla en massa massa mat till lillfisen med! Jag är helt frälst i Hipps mat för barn! Allt är ekologiskt, och Li är tokig i just Hipps mat! Köpte en mild havregröt därfrån som Li slukade glatt nu ikväll med! Jag önskar att hon åt hemlagad mat också, för fy tusan vad dyrt det blir med endast burkmat! Hur gör ni andra med era barn? Äter dom burkmat eller hemlagad? Någon som har något kanon recept att dela med sig av kanske?

Nu ska jag titta klart på den hemliga miljonären. Har ni sett det programmet? Jag tycker att det är ett bra program, med ett fint syfte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar