söndag 17 oktober 2010

Om helgen

Så ja, nu e denna helgen slut, och den gick exakt lika fort som alla andra, om inte fortare!? Igår fick jag sova, då Teddy tog lillan på morgonen. Det var skønt måste jag sæga! Men jag tror att jag skulle behøva sova konstant en vecka før att komma ifatt! Under de lite mer æn tre månader vi haft Li har bristen på sømn inte varit något super jobbigt før mig, men den senaste veckan har verkligen tagit ut sin rætt! Så igår bestæmde vi oss før att låta Li sova hos mormor och morfar (min mamma och pappa) Jag kænde mig hemsk først! Jag visste ju att det inte alltid ær någon dans på rosor att ha småbarn nær jag gav mig in i det! Men før att orka med den kommande veckan kænde jag att jag verkligen behøvde få sova ut! Jag tror att jag led mer æn Li av att hon sov borta! Hela kvællen och dagen idag hade hon varit en solstråle, precis som vanligt. Och.... hon sov i ÅTTA timmar inatt. Hemma sover hon ju typ tre- fyra timmar i stræck bara. Jag trodde jag skulle dø nær mamma berættade det! Varfør sover hon så bra borta? Iallafall, allt hade gått så himla bra! Och det var verkligen skønt att bara vara jag och Teddy igår och inatt, som innan! Vi kunde kolla på film och bara slappna av utan att behøva lægga sig i tid och vara någerlunda tysta. Och Li verkar ha gillat att vara hos mormor och morfar, och dom har MER æn gærna henne!

Men nu ska snart jag och Lisen krypa ner i sængen och jag hoppas hoppas hoppas på en bra natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar