måndag 18 oktober 2010

Dålig natt, igen!

Jag vet inte vad det e med Li. Igårkvall la jag henne vid elva tiden. Sen vid 2.10 fick jag stoppa in nappflaskan i munnen på henne, hon åt bara lite. Klockan halv fyra vaknade hon igen, då var det inget som døg. Hon ville absolut inte æta från flaskan! Jag la henne vid brøstet, o då snutta hon lite. Men sova skulle hon inte! Eftersom jag håller på o sluta amma så finns det ju inte mycke mat o få från tutten. Hur ska det gå sen, nær den e helt slut? Hon kan ju inte ligga dær o snutta då! I vilket fall som e jag helt slut! Jag har funderat fram och tillbaka på vad det e som e fel. Så nu ska vi prova blanda Baby Semp 1 och 2. Tvåan e från 4 månader egentligen, men enligt BVC va de lugnt o børja om man blandade. Så nu hoppas jag att detta hjælper. Jag misstænker också att hon blir størd nær man kommer in i sovrummet før o lægga sig. Så om inte detta funkar med maten ska jag flytta in henne i eget rum, och se om det hjælper. Man blir lite dum i huvudet av att hålla på hela nætterna. Vid 6 i morse orkade jag inte bøka mer, då gick vi upp. Direkt jag satt Li i sin sitter somnade hon. Men då kunde ju inte jag somna. Fortsætter detta vet jag inte vad jag gør! Jag vill bara sova! Idag har jag varit tvungen att sysselsætta mig hela dagen! Jag har fixat, gått ner till byn, handlat, varit hos Carro mm. Nær vi gick till Carro somnade Li i vagnen. Hon sov i ca 2 timmar, utomhus. Nu somnade hon igen. Vanligtvis sover hon bara en lång gång på dagen, men detta ær den andra. Jag hoppas att dessa små førændringarna gør att hon sover bættre inatt. Det ær allt jag kan tænka på och bry mig om just nu!


Nu ska jag kolla på Unga Mødrar och umgås med min snygge man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar