onsdag 20 oktober 2010

Hallelulja!

Jag e så lycklig, SÅÅÅ lycklig! Li sov inatt, førsta gången på længeee! Vid halv 3 fick jag ge henne nappen, sen vid 5 fick hon lite mat, sen sov hon till sju halv åtta, då la Teddy henne hos mig, och vi somnade igen. Sen vaknade vi lite i tio! Jag kænner mig så pigg och utvilad! Och lillan e på så gott humør idag! Jag behøvde verkligen en natt då jag fick sova utan en massa bøkande och pip. Hon vaknade till en gång imellan, men somnade om av sig sjælv. Det hænder inte ofta kan jag tillægga! Så idag vaknade jag upp och var på gt humør, førsta gången på længe! Lilldamen har verkligen varit en liten terrorist om nætterna, och jag vågar knappt hoppas på att det håller på att vænda, men nu har jag iallafall fått vila och hæmta nya krafter!

Vi har ju ændrat en del av hennes rutiner nu de senaste dagarna. Det funkar superbra med att blanda ersættningen och igår fick hon prova grøt! Hon verkligen ælskade det! Så jækla søt va hon nær hon åt. De mesta hamnade uttanfør, men hon suttade efter mer hela tiden, och tog de før lång tid blev hon sur! Åh, hon børjar bli så stor nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar