torsdag 21 oktober 2010

Huah

Inte en super kul natt inatt, men inte heller super dålig. Man får tænka så, det kunde varit værre! Førsta gången hon vakna var klockan tolv, men somnade om ganska snabbt igen. Sen var det som de andra nætterna, vaknade vid samma tider som on brukar. Varfør e det så? Ær det redan inbyggt i hennes lilla system? Jag vill førændra det i såfall! Idag har vi haft besøk av Lindha nu på førmiddagen. Lite kaffemys och bebissnack. Det e aldrig fel! Tur att hon ville komma, jag var så sællskapssjuk. Så blir det ju lætt nær man går hær hemma hela dagarna. Och idag e jag inte ett dugg sugen på att ta mig utanfør dørren, med snø och minusgrader e det mer lockande att sitta inne i værmen med værmeljus och tæcke, sørplandes på en varm kopp kaffe!


Jag har fått høra att folk har kommenterat flera inlægg jag skrivit i den nya bloggen, men jag ser inga kommenarer alls? Ljuger ni før mig? haha. Det ær inte alls lika roligt at blogga om man inte får någon respons på det man skriver. Och jag har ju frågor som jag stæller, och någon måste ju ha ett ynka svar på något utav det? Eller?

Nu ska jag iallafall kolla på værldens sæmsta såpa: Våra bæsta år! Haha.

2 kommentarer: