söndag 6 november 2011

Vinterkläder och kiss!

Imorgon går vi in på Lis tredje dagisvecka! Jag ber till gudarna att det släpper nu, och att hon äntligen kan känna sig trygg där. Som det är nu vill hon ha både snutte och napp i stort sett hela tiden, och är ledsen ofta! Det gör ont i mig när jag vet att hon inte trivs. Och när hon är hemma är det mest pip o gnäll hela tiden, och den enda som duger är jag! Men i helgen har hon äntligen varit sitt glada underbara bästa jag! Älskade unge! Jag säger det igen, hon är så jäkla rolig!

Nu har Lis vintergarderob äntligen fyllts på! Vinterskor från Kavat, Molo overall o dubbel uppsättning av både vantar o mössa! Nu längtar jag NÄSTAN till vintern, så hon kan ha sina snygga vinterkläder! Haha.

Innan jag säger hejdå efter ett kort inlägg måste jag bara berätta hur vi hittade Li i morse! När Teddy kom in o väckte henne låg hon i föränden (som vanligt) UTAN blöja!!! Hur nöjd som helst i en stor kisspöl! Hon måste dratt av sig den redan igårkväll, för blöjan var snustorr och fint ihoprullad! Min knäppa bebis, som jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar