tisdag 1 november 2011

Big spender, birthday!

Idag fyllde min stora älskling hela 24 år! Det firade Li med skrikfest istort sett från det att vi hämtade henne på dagis! En vansinnig och trött tjej helt enkelt. En av de äldre pojkarna på dagis bestämde sig för att dra ut alla de mindre barnens nappar när de sov, så en powernap på 10 minuter resulterade i en tidig kväll för Li, hon kom i säng redan 6, vilket är det absolut tidigaste hon någonsin lagt sig! Hoppas på en pigg o glad tjej imorgon! Iallafall, pappan firades med paket och pizza tillsammans med våra familjer. Nu har han åkt o jobba o jag ska alldeles strax släcka ner här o förhoppningsvis slockna på 2 röda. Jag är trött efter en dag på city gross i höör, och några tusenlappar fattigare! Men nu är kyl, frys och skafferi fyllt för minst 2 veckor framåt, SKÖNT! Imorgon blir det jobb nere i lokalen.

Föresten. Jag kan vara den klumpigaste människa på denna jord. Innan satt jag med kaffe i ena handen, taben i knät o plötsligt panik kliar de på benet. Vad gör jag? Jo, ska klia mig med den upptagna handen o spiller kaffe över hela mig och till Teddys förtvivlan på hela taben. Vem lyckas med något sådant? Emma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar