söndag 30 oktober 2011

Helgen

Måndag imorgon, vilket innebär dagis för lillfis. Har en väldigt förkyld tjej här hemma som snorar o har sig. Nätterna har varit jobbiga för henne med en massa hosta, mest första delen av natten. Än sålänge har det inte hostats så mycke, så håller tummarna för en natt med massor av sömn o inget host!

Helgen är nu slut, alldeles för tidigt som vanligt. Vi har haft en relativt lugn o skön helg här hemma. Li har varit på ett herrans humör och väldigt mammig! Bara mamma mamma mamma hela tiden, hon hänger sig fast runt mitt ben o drar sig för att komma upp. Det är väl vanligt med separationsångest vid denna åldern, o speciellt i samband med inskolning har jag hört! Det är underbart att hon vill va hos mig, men i längden blir jag trött, framför allt i ryggen! Såhär mycke som jag bär just nu har jag inte gjort sen Li var nyfödd. Det är lite kilosskillnad från då och nu ;) Haha.
Idag skulle vi varit i lokalen o jobbat hela dagen, men det blev inget med de. Nej, istället spenderade vi ett par timmar på en parkering med att försöka få igång min kära partner in crimes sambos bil! (Konstig mening dedär!?) Så inget har blivit gjort där nere idag. Igår var min kära älskling där nere tillsammans med min morbror o fixade vattenrör, så nu har den nya toan både vatten och avlopp ;) Saknas bara ett handfat och toastol, haha.

Imorgon när Lus är på dagis ska jag och Carro storhandla. Här hemma ekar kyl o frys tomt, så det ska handlas en massa!

Juste, jag gjorde två smörgåstårtor till igår. Härligt med en beställning redan innan cafeet dragit igång! Jag har ju gjort en del smörgåstårtor i mina dar (läs hundratals!) men dom igår blev nog bland de godaste jag gjort!


1 kommentar:

  1. Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.

    SvaraRadera