fredag 28 oktober 2011

Hack o dagis!

Sitter just nu hemma i soffan med kaffe och tända ljus. Li är på dagis. Igår lämnade jag henne där 3,5 timmar själv, och hör o häpna det hade gått bra! Lillskrutt hade inte ätit något alls vid middagen, men hon sooov! Hon sov på madrass med massa andra barn i 50 minuter. När jag fick höra det blev jag alldeles tårögd! Att sova trodde jag skulle bli det kämpigaste av allt, men tydligen inte! Så skönt! Jag kan dock inte säga att det känns bra att lämna henne riktigt än. Både igår och idag grät jag när jag lämnade henne. Li grät också, men efter en stund hade allt gått bra, dock med både snutte o bappe, men det är okej i början! Det känns helt sjukt att jag sitter här hemma utan Li farandes fram o tillbaka. Ska bli skönt med helg nu, så vi får hämta oss från en jobbig vecka.


En sak som gör mig både förbannad och rädd, mitt facebook konto har blivit hackat både igår natt och inatt. Jag har bytt lösenord 4 gånger på 2 dagar, men det hjälper tydligen inte. Fan asså, det gör mig verkligen rädd. Ska det vara så enkelt för någon att göra intrång i någons privatliv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar