onsdag 26 oktober 2011

Bakslag

Eftersom det gick så bra på dagis igår väntade jag miginget bakslag idag! Tji fick jag. Li har varit arg, envis och ledsen hela dagen. Dunkat huvudet i golvet, slagits mm. Varför det blev så vet jag inte, kan bero på att allt var upp och ned idag, med fotografering och 19 barn på avdelningen! Stackarn slängs in i något helt nytt, kanske inte så konstigt att hon blir stressad! Imorgon blir det en lång dag, och förhoppningsvis ska hon sova där för första gången imorgon med! Jag tvivlar på att hon kommer somna på en madrass på golvet bland massa andra barn. Men enligt fröknarna brukar det funka hur bra som helst efter ett par dagar! Vi får väl se imorgon. Jag är så trött i huvudet o ögonen går i kors nu. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, och beställa födelsedagspresent till Teddy som fyller år på måndag. Hela 24 år :) Återkommer imorgon, om inte mitt huvud exploderat efter ännu en dag bland 20 sjövilda kids!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar