fredag 16 september 2011

Galet!

Helt sjukt vad statistiken här på bloggen skjutit i höjden de senaste dagarna.Det är skitkul att så många läser, men jag tycker det är lite läskigt att inte veta vilka alla är! Jag är rädd att skriva något opassande, och "fel"männsika läser det. Det finns de som inte vill en väl, så enkelt är det. Jag vill inte låta paranoid, men jag vet att det är så. Jag och Carro har fått en hemsida nu, och funderar på att starta en blogg där vi skriver om vårat Cafe nu innan och efter öppningen. Därför funderar jag på att byta blogg. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Men om det blir så att jag bestämmer mig för att byta, säg då till om du vill hänga med på flytten, alltså få den nya bloggadressen.

Jag vill helt enkelt kunna skriva om allt, utan att behöva tänka på vem som läser och om det kan bli problem av det jag skriver! I dagens läge är det bara att googla på cafenamnet, så kommer min bloggadress upp direkt. Nej, så vill jag inte ha det.

Nu ska jag sova, känner mig lite hängig. Sista natten utan Teddy denna veckan, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar