torsdag 15 september 2011

Tacksamhet och framtidsvisioner

Jag är så sjukt glad och tacksam över all positiv respons vi fått efter reportaget i Nsk. Det är svårt att ta in allt och förstå vad som verkligen väntar! Längtar tills allt är klart och vi står där, färdiga att öppna vårat Cafe, som vi slitit med från grunden. Känslan att ha gjort allt själva är sjukt härlig. Jag är så stolt över allt vi gör, och över de som gör det möjligt! Utan våra nära och kära hade vi inte varit där vi är idag, det är en sak som är säker! Nu håller golvet på att läggas, sen ska två väggar upp, en toalett byggas och en herrans massa väggar målas och tapetseras. Det är ändå en bråkdel av det vi har kvar. Men snart återstår det roliga, att inreda o göra fint. Allt småpill och liknande. Guuud så fint det kommer bli! Nu ska jag kika lite på porslin och liknande. Jag har så mycke ideer och visioner, mitt huvud är fullt och det gör att jag glömmer lite för mycke. Dags att skaffa en kalender kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar