torsdag 10 februari 2011

Vardagsprat

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen! Visserligen har jag bara varit där två gånger än sålänge, men imorgon är det dags igen. Första gången trodde jag att jag skulle dö! Men redan andra gången orkade jag mycke mer än första! Det är väl härligt när man märker skillnad så fort? Det är verkligen ett perfekt gym för mig! Inte en massa uppumpade stroppar som springer omkring och spänner sig! Nej, än sålänge har jag inte träffat någon under 40 :) Tanterna på morgonen är så gulliga, och pratar mer än gärna med en. Haha.

På lördag skulle egentligen jag och Amanda på spa i Torekov, men nötterna "glömde" meddela att de inte erbjuder behandlingar på helgen?! Jaja, men vecka 8 har Loppan sportlov, så vi får ta det då istället :)

Nästa vecka är Teddy ledig, hela veckan! Jag ser så fruktansvärt mycke fram emot det! Vi ska hinna med en massa massa mys! Äntligen ska jag få sova brevid min älskling igen, få gå och lägga mig tillsammans med honom, och vakna upp samtidigt som honom! Det känns som riktig lyx, eftersom det sker så sällan! Jag hoppas även få hälsa på Angelica och hennes lilla Heidi, som jag ännu inte träffat!

Just nu sover min ligist! Jag tänkte skriva lilla, men hon är ju inte liten längre?! Varje morgon när jag kommer in till henne ligger hon i fotänden, på mage och filurar! Haha. Idag fick hon smaka sin första macka föresten. Jag skar först en lång skiva med lite smör på, jag tänkte att hon kunde få hålla den själv. Men då pregar hon in hela biten i munnen! Jag är livrädd för det här med att sätta saker i munnen, så panik fick jag självklart! Så jag delade den i mini mini bitar som hon kunde plocka själv. Uppskattat av 7 månaders ligisten! Nu sover hon och jag funderar på att vila en stund jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar