söndag 6 februari 2011

En trött mamma

Fy för tusan vad trött jag är. Li är nog inne i en växt period, är förkyld och får tänder. Det är ingen höjdar kombo, och bidrar till minimalt med sömn för min del. Inatt har jag varit inne hos henne minst 2 gånger i timmen. Amanda hjälpte mig ett par gånger, tack o lov. Hon är så täppt i lilla näsan att hon inte kan ligga ner o äta. Jag håller tummarna hårt för en bättre natt, men jag vågar knappt hoppas. Om hon inte sover bättre inatt kommer jag nog be mamma om hjälp vilken natt som, för såhär orkar jag inte ha det. Eftersom Teddy jobbat tre helger i rad nu, har jag inte fått sova mer än max tre timmar i sträck under dessa veckorna. Men nästa helg kommer bli  U N D E R B A R !!!! Teddy överraskade mig härom morgonen med att berätta att jag ska på spa i Torekov tillsammans med Amanda! Vi ska bada i japanskt utomhusbad, få valfri behandling och lunch! Tror ni jag längtar eller?! Knappt! Guuuud så underbart det kommer bli. En heldag med ompyssling, lyx! Jag har världens bästa sambo! Nu ska jag hoppa bums i säng. Li somnade precis, snorlisa. Om natten blir bra ska jag träna mitt första styrketräningspass imorgonbitti!

2 kommentarer: