måndag 27 december 2010

Update!

Mellandags rea? FY! Det fanns kläder från typ 4 år tillbaka! Har aldrig varit med om så dåligt utbud av kläder! Hittade en t-shirt till Li som var på rea, resten handlade vi till ordinarie pris! Vägrar handla en massa bara för att det är billigt. Fint ska det vara, annars kan de kvitta! Så nu är lillans garderob uppdaterad, hade velat göra detsamma med min egen. Men det får bli senare! Fyller ju år om mindre än en månad, så till de ska jag önska mig pengar, och för en gångsskull handla till mig själv! Följde med en bh hem idag iallafall. Det behövdes, då "saker och ting" förändras efter man fått barn! haha. Nu dricker jag kaffe, lyssnar på en pipbebis (som jag ska försöka få lite kel av strax!) Li är verkligen INTE på sitt bästa humör. Det är inte mycke som passar damen! En riktig dramaqueen har hon blivit med! Jaja. Nu får jag ta henne. Senare blir det film: The backup plan! Hoppas den är lika bra som du säger Carro ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar