tisdag 9 november 2010

Tisdag

Inatt sov som sagt Amanda här. Vi var uppe ganska länge och tittade på roliga Youtube klipp och skrattade så vi grät! Det finns ingen i hela världen som får mig att skratta som Amanda. För det allra mesta har vi så fruktansvärt kul ihop, och jag värdesätter alla de gånger vi umgås mer än mycket annat! Min lilla loppa, vilken stjärna! Imorse skulle hon åkt till Lund med skolan, men när jag vaknade och tittade på mobilen hade jag fått ett litet sms där det stod att hon låg i soffan och väntade på mig och Li! Gissa om jag blev glad?! Så hela förmiddagen och fram tills Teddy vaknade har jag spenderat tillsammans med Amanda och Li. Blev frukostmys och film: I rymden finns inga känslor! Jag tycker att den filmen var himla bra, och den bidrog till många skratt! Sen var mamma här och fikade! Min älskade fina familj! Annars har jag inte gjort många knop idag. Har hunnit med en kopp kaffe hos Jaktlund/ Jönsson, men inte mer. Inatt sov föresten Li från typ 23- 9.40, med endast en matpaus! Gissa om jag blev paff när jag kollade på klockan! Överlycklig!

Nu ska jag släcka tv:n och gå upp till min lilla fis, ge henne en puss och förhoppningsvis få en god natts sömn!


Skratta kiva
torka tåren
systrar vänner
genom åren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar