onsdag 30 november 2011

Tufft!

Just nu går livet på autopilot. Jag vaknar, jobbar (renoverar) hämtar på dagis, kommer hem, äter, ringer samtal, leker med Li, ringer fler samtal, säger hejdå till Teddy, pratar i telefon sen kraschar jag i säng. Somnar gör jag aldrig innan 12. Det är stört omöjligt att koppla av o somna. Sen sover jag par timmar, samma visa nästa dag. Det är ett evigt tjat om allt, jag vet. Men det är så otroligt mycke att kämpa med just nu. Renoveringen står mig upp i halsen. Det är hela tiden något som ska lösas, något som inte fungerar som det ska osv. När tar det slut? Eller, det gör det kanske aldrig? På måndag öppnar vi iallafall, den 5 december klockan 10.00. En lite specialartid, sedan kommer vi öppna halv 7 måndag- fredag & 8- 9 lördag söndag. Innan vi öppnar ska jag till Danmark med Teddy o Li. På fredag åker vi, kommer hem på söndag. Det ska bli skönt att komma hemifrån. Minns inte sist vi gjorde något ihop såhär. Jo, i somras! Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar