måndag 3 oktober 2011

Helgen

Vi har haft en helg i fartens tecken här hemma. Ny bil, sommsrvärme, väla, målning, gräsklippning mm. Eftersom Li börjar på dagis snart behövde hon lite nya kläder. En herrans massa byxor fick följa med hem, ett Didrikson Boardman set för halva priset, en tunika, en jumpsuit mm. Som sagt, hon behövde kläder! Handlade självklart lite till migmsjälv med, o Teddy fick ett par nya skor o en tröja. Vi hade en väldigt mysig dag. Justja, halvvägs till väla kom vi på att Lis vagn stod kvar hemma, så det blev en liten sulky till damen med. Jag blev inte ett dugg förvånad när jag kläckte ur mig att hoppsan vagnen! Ska vara glad att jag kom ihåg att packa in mig själv i bilen!

Dagen idag började bra, men slutade sämre. En tur till Kristianstad sjukhus blevbdet ikväll. Kommer berätta mer imorgon kanske. Idagnorkar jag inte dra upp allt, jag är för upprörd och kommer slänga ur mig en massa hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar