tisdag 27 september 2011

Huvudvärk, dagis och höstkläder

En lång dag är vad det varit idag. Har haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Det är mycket som är jobbigt och tufft nu. Jobbigast av allt är hela dagisgrejen. Eftersom 2010 var ett riktigt babyboommår i Tyringe finns det ont om dagisplatser. Imorgon eller på onsdag får vi besked om Li får en plats på det dagiset vi vill eller inte. Har blivitnerbjuden en plats på ett dagis som jag absolut inte sätter henne på, och detbhar jag sagt sedan långt innan jag visste att det skulle bli såhär. Körde där förbi idag, och bara att se det gav mig ont i magen. Jag vägrar, även om jag verkligen måste ha in henne på dagis så sätter jag inte henne där. Li är mitt allt och jag vill känns mig trygg och nöjd med valet av dagis. Blir irriterad av bara tanken, så nu får det vara nog om det.

Imorgon blir det lite fix med diverse saker. Mitt hår ska tittas till (färgen har släppt sjukt mycke sen jag färgade det för ca 1månad sedan, måste fixas!!) Sen blir det antagligen en tripp till Newman bil. En tripp till Helsingborg kan komma på tal, men inget är bestämt ännu.

Måste tipsa om sjukt fina barnkläder! Www.zara.se har nog de absolut finaste barnkläderna just nu! Kikade igenom alla kategorier lite snabbt och jag hade lätt kunnat beställa minst 3 grejer från varje kategori! Lite höstkläder till lillan kommer utan tvekan få flytta in hemma hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar