tisdag 6 september 2011

Hjälp och försvunnet inlägg

Jaha, ser att inlägget jag skrev igårkväll inte publicerades, och inte går att hitta någonstans? Kul! Iallafall, jag behöver hjälp. Jag är helvilse i barndjunglen, skojar inte. Om någon med barn läser, så snälla hjälp. Vilken vinteroverall ska jag välja till donnan här hemma? Är inne på antingen Molo Polaris, eller en Didriksson. Ska jag välja någon utav de, eller inte? Och ska jag välja de för mindre barn, eller från storlek 80 (tror jag de är?) Jag har samma problem med vinterskor. Asså, hur fan ska jag kunna välja? Värstingmodell eller inte? Jag blir galen. Så snälla, hjälp!

Kan ju passa på att uppdatera lite om läget här hemma när jag ändå är i farten. Li är fortfarande mega förkyld, stackarn. Lilla näsan bara rinner o rinner. Nätterna är väl lite sisådär, har varit med om värre. Det blir en hel del gnäll om dagarna, men förståligt är väl det. Har iallafall haft lite barnvakt idag ett par timmar på eftermiddagen. Jag och Teddy slet som djur nere i lokalen (som jag just nu bara vill spy på, om msn får säga så.) Hann klart med en hel del, o kör vidare imorgon. Det gäller att passa på när man kan. Denna veckan har varit tuff, med många sjuka, och en krasslig bebis. Men, det finns inte mycke att göra. Imorgon blir det till att handla material, men först ska jag hinna med en date med Frida, äntligen. Just ja, vad är det med folkmo passa tider? Idag väntade jag i 40 minuter på sotaren, som inte hjälpte mig ett dugg! Onödigt kan jag tycka, men jag hann med lite grann under väntetiden. Nu får jag stänga ner här, en liten tjej bökar o är orolig. Lite näsdroppar och ett sug med världens bästa "Näsfrida" gör nog susen!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar