torsdag 8 september 2011

En helt vanlig onsdag

Idag har vi inte fått något gjort här hemma. Började dagen med att försova mig. Hade ställt klockan med väck som man är stängde jag av den i sömnen. Vaknade upp vid 11 (ja, min dotter är en sömntuta, precis som mig) och Frida skulle vara här vid halv tolv. Stress, upp, byta blöja, fixa kaffe, ge Li välling och så var dagen igång. Spenderade många timmar tillsammans med min äldsta vän och en gnällig dotter. Tror jag hunnit med minst 10 koppar kaffe under dagen. När Teddy vaknat körde jag och Frida o tittade på våran lokal, och hon blev förtjust! Ska tillägga att hon är en väldigt hård kritiker gällande det mesta, så det var verkligen win! Efter jobb kom pappa, sen mamma och sist men inte minst Amanda och Pontus. Lagade lite mat tillsammans med de sist nämnda, kyckling wok o ris. Har nog aldrig sett Li äta som hon gjorde. En glupsk vilde som inte ens hade tid att använda skeden utan tryckte in mat i munnen för glatta livet. Älskade lilla barn! Med andra ord har vi inte hunnit sköta allt på the to do list idag. Det får göras imorgon helt enkelt. Ska också tillägga att lilla damen inte sovit en blund under hela dagen.

Nu har Teddy åkt till jobbet och jag intagit min plats i sängen tillsammans med den obligatoriska kvällskoppskaffen och min absoluta favorit teknikpryl Samsung taben! Tänker aldrig mer använda en dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar