onsdag 17 augusti 2011

Fullt ös medvetslös

Har precis lagt mig i sängen efter en fullspäckad dag. Inget ovanligt nu för tiden, det här med fullspäade dagar alltså, haha. Ett besök på banken har bland annat hunnits med, och lite shopping på maxi! Li har varit på toppen humör hela dagen,och det uppskattas när allt går i ett. Fick en klump i magen i förmiddags när Li satt på mattan och bläddrade i sin pekbok! Vart tar tiden vägen? Lilla fröken är nu över 13 månader. Får ont i hjärtat när jag tänker på att det snart är dags för dagis för hennes del. Dagarna vi har nu kommer aldrig tillbaks, o där sitter jag i soffan medans hon leker själv på mattan?! Jag vill ta vara på varenda sekund tillsammans med henne! En massa prat om en o samma sak känner jag nu, men det jag vill komma fram till är att jag får lite smått ångest när jag tänker på vart tiden egentligen tar vägen!? Men jag antar att alla som har barn ibland fastnar i dessa tankebanorna!

Imorgon blir det ännu en fullspäckad dag. Har en massa att stå i o Li kommer hänga med hela dagen så allt tar lite längre tid, samtidigt som allt blir 10 gånger roligare mesta haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar