tisdag 30 augusti 2011

Bränna pengar och renovera

Jag hade precis så mycke att skriva om, sen tänkte jag på annat för en sekund o glömde hälften. Minnet är inte vad det borde vara. Kanske inte konstigt med tanke på hur mycke som rör sig i huvudet på mig just nu! Idag har jag och min kära kompanjon Carro varit i Helsingborg och shoppat inventarier för en herrans massa pengar. Men nu har vi allt som behövs i stort sett! Det är galet vad tiden går fort, samtidigt som den gärna får gå fortare ibland. När man kommit så långt som vi faktiskt gjort önskar man att allt var klart. Så som vi sliter nere i vår lokal (som kommer bli förbannat fin) kan det inte bli annat än bra.
Igår rev vi upp lite mer än 100 kvadrats golv, tre lager plastmatta, masonit, och något annat skit golv på ca 5 timmar! Jag har aldrig någonsin haft så ont i kroppen. Allt värkte, till och med fingertopparna gjorde ont! Men det vi hittade många centimeter under all skit var värt allt slit! Känner att allt jag skriver blir blurr, inget konkret kommer fram alls, så jag ger mig nu. Måste sova, för imorgon väntar ännu en fullspäckad dag med ännu mer renovering och antagligen en herrans massa samtal! Jag älskar att det händer saker i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar